Kings Of Leon gæstede en fyldt K.B. Hallen i onsdags ... de leverede en gedin koncert primært bestående af numre fra deres sidste 2 album ... dog bød de ikke på overraskelser, ej heller skuffelser ... jeg er dog imponeret over hvordan trommeslageren kunne holde sig i (tromme)skindet og spille en tydelig afdæmpet rolle som virkelig passede perfekt til numrene ... og bassen, masser af bas ... vi giver 4 tigerstriber ud af 6 mulige ...
Nu har jeg oplevet alle mine top 3 bands (Sigur Rós, Cold War Kids og Kings Of Leon, red.) 2 gange (minimum, red.), så det er ved at være tid at se sig om efter nogle nye top 3 bands ...
Måske nogle af disse indtager tronen:
Antony & The Johnsons - 26/3 - Falconer Salen
Veto - 18/4 - Vega
Sia - 3/5 - Vega
AC/DC - 19/6 - Parken
Kommentarer